On average only 14% of employees understand their organisation’s strategy.
If this is true, whose strategy are the other 86% implementing?
(Metrus Group Survey)
The Content Makers kijken naar de impact van uw strategie in de externe en interne wereld. We geloven dat we op een golf van innovatie en ondernemerschap zitten die tot meer groei en welvaart leidt. Oude, achterhaalde processen en gewoonten maken plaats voor andere, betere of digitale, die sterker inspelen op nieuwe noden. We helpen uw organisatie niet alleen anders, maar vooral slimmer werken.
Een strategie zonder plan blijft een droom. Door onze ervaring en ons netwerk kunnen we helpen bij volgende situaties:
Ons aanbod
Wij ondersteunen u op vlak van interne en externe communicatie, strategie-implementatie, verandertrajecten, human resources, PR en branding
We werken met u
We verbinden u
Als dit jaar ons slimste jaar moet worden dan gaan we dat sàmen doen. En de woorden kiezen die het verschil gaan maken.
"Doelgericht vanuit een duidelijke visie."
"Sterk in projecten."
"Conceptueel denken en pragmatisch doen."
"Graag “on top of things”"
"Open en rechtdoorzee."
"Een sterk verlangen om het verschil te maken."
"Gedreven bruggenbouwers."
"Met hart en ziel."
Het zijn niet onze woorden, maar die van de talloze mensen met wie we mochten samenwerken. U vindt de volledige getuigenissen op onze LinkedIn profielen.
LinkedIn Marleen en LinkedIn Bart
Als The Content Makers bundelen wij onze ervaring om u een unieke toegevoegde combinatie te bieden van communicatie en human resources, van intern en extern, van woorden en daden.