
17 tot 25 maart 2024
Eye-opening South-Afrika with The Content Makers
Soms kijk je er gewoon zo hard naar uit om een land te bezoeken, dat je wacht op het juiste moment om de stap te zetten. Of om nog eens te genieten van de vele mooie en fijne momenten van een eerdere reis !
The Content Makers gaan daarom in maart 2024 Zuid-Afrika ontdekken en business ontmoetingen koppelen aan bezoeken op unieke locaties. 9 dagen lang (17 tot 25 maart 2024) nemen we jullie samen met onze travelpartner Travel Lounge mee langs plaatsen waar we het aangename aan het nuttige koppelen.
Verlang je naar de Zuid-Afrikaanse vibes? Prachtige uitzichten, zon, lekker eten gecombineerd met interessante keynote sprekers terwijl je het adembenemende Zuid-Afrika ontdekt. Reis mee met ons naar Zuid-Afrika om je mindset over ondernemerschap te verbreden terwijl je netwerkt met de lokale bevolking. Ideaal als eerste kennismaking tussen uw ambities en plannen en Zuid-Afrikaanse ondernemers. Toppers zoals o.a. Michael Lewis, Mathias Bogaert, Samuel Allerton en Piet Huysentruyt geven een unieke inkijk in hun plannen en hoe je zakendoet in Zuid-Afrika.
Daarnaast verblijven we op unieke locaties en zijn er ook vrije momenten voorzien in het programma.
On average only 14% of employees understand their organisation’s strategy.
If this is true, whose strategy are the other 86% implementing?
(Metrus Group Survey)
The Content Makers kijken naar de impact van uw strategie in de externe en interne wereld. We geloven dat we op een golf van innovatie en ondernemerschap zitten die tot meer groei en welvaart leidt. Oude, achterhaalde processen en gewoonten maken plaats voor andere, betere of digitale, die sterker inspelen op nieuwe noden. We helpen uw organisatie niet alleen anders, maar vooral slimmer werken.
Een strategie zonder plan blijft een droom. Door onze ervaring en ons netwerk kunnen we helpen bij volgende situaties:
Ons aanbod
Wij ondersteunen u op vlak van interne en externe communicatie, strategie-implementatie, verandertrajecten, human resources, PR en branding
We werken met u
We verbinden u
Als dit jaar ons slimste jaar moet worden dan gaan we dat sàmen doen. En de woorden kiezen die het verschil gaan maken.
"Doelgericht vanuit een duidelijke visie."
"Sterk in projecten."
"Conceptueel denken en pragmatisch doen."
"Graag “on top of things”"
"Open en rechtdoorzee."
"Een sterk verlangen om het verschil te maken."
"Gedreven bruggenbouwers."
"Met hart en ziel."
Het zijn niet onze woorden, maar die van de talloze mensen met wie we mochten samenwerken. U vindt de volledige getuigenissen op onze LinkedIn profielen.
LinkedIn Marleen en LinkedIn Bart
Als The Content Makers bundelen wij onze ervaring om u een unieke toegevoegde combinatie te bieden van communicatie en human resources, van intern en extern, van woorden en daden.