Eye-opening South-Afrika with The Content Makers 2024
17 tot 25 maart 2024

Eye-opening South-Afrika with The Content Makers

Soms kijk je er gewoon zo hard naar uit om een land te bezoeken, dat je wacht op het juiste moment om de stap te zetten. Of om nog eens te genieten van de vele mooie en fijne momenten van een eerdere reis !

The Content Makers gaan daarom in maart 2024 Zuid-Afrika ontdekken en business ontmoetingen koppelen aan bezoeken op unieke locaties. 9 dagen lang (17 tot 25 maart 2024) nemen we jullie samen met onze travelpartner Travel Lounge mee langs plaatsen waar we het aangename aan het nuttige koppelen.

 

Verlang je naar de Zuid-Afrikaanse vibes? Prachtige uitzichten, zon, lekker eten gecombineerd met interessante keynote sprekers terwijl je het adembenemende Zuid-Afrika ontdekt. Reis mee met ons naar Zuid-Afrika om je mindset over ondernemerschap te verbreden terwijl je netwerkt met de lokale bevolking. Ideaal als eerste kennismaking tussen uw ambities en plannen en Zuid-Afrikaanse ondernemers. Toppers zoals o.a. Michael Lewis, Mathias Bogaert, Samuel Allerton en Piet Huysentruyt geven een unieke inkijk in hun plannen en hoe je zakendoet in Zuid-Afrika.

Daarnaast verblijven we op unieke locaties en zijn er ook vrije momenten voorzien in het programma.

 

On average only 14% of employees understand their organisation’s strategy.
If this is true, whose strategy are the other 86% implementing?

(Metrus Group Survey)

The Content Makers kijken naar de impact van uw strategie  in de externe en interne wereld. We geloven dat we op een golf van innovatie  en ondernemerschap  zitten die tot meer groei en welvaart leidt. Oude, achterhaalde processen en gewoonten maken plaats voor andere, betere of digitale, die sterker inspelen op nieuwe noden. We helpen uw organisatie niet alleen anders, maar vooral slimmer  werken.


Een strategie zonder plan blijft een droom. Door onze ervaring en ons netwerk kunnen we helpen bij volgende situaties:
 

• CEO’s die een no nonsense klankbord willen 
• Het middle management die de strategie van het bedrijf niet begrijpt of uitdraagt
• Een klant die zich niet aangetrokken voelt tot uw bedrijf of waar u voor staat
• Werknemers die zich dagelijks een weg improviseren door de waarden van het bedrijf
• Regelgevers, politici en sectoren die elkaar niet volledig begrijpen

Ons aanbod

Wij ondersteunen u op vlak van interne en externe communicatie, strategie-implementatie, verandertrajecten, human resources, PR en branding

We werken met u

Een crisistijd geeft mogelijkheden voor wie zich wil aanpassen. Businessmodellen zijn veranderd, gewoontes dooreengeschud. Wat je doet en voor wie, daarmee maak je het verschil. We kijken met u naar opportuniteiten om uw werking te verbeteren en begeleiden u op vlak van strategie implementatie, interne en externe communicatie, algemeen management, PR en Human Resources. We helpen u groeien en verbeteren.
 

We verbinden u

Als dit jaar ons slimste jaar moet worden dan gaan we dat sàmen doen. En de woorden kiezen die het verschil gaan maken.
We bouwen voor u bruggen met organisaties, experten, pers, media, politici, studiediensten en andere stakeholders uit cultuur, sport, zorg, onderwijs en politiek. Sociaal-maatschappelijk brengen we thema's naar een groot publiek, via een intern debat of panelgesprek, voorbij de hype van de dag.
 
Intern werken we interactief samen met uw belangrijkste troef: uw medewerkers. Een van de grootste uitdagingen is zorgen dat uw werknemers over de juiste vaardigheden beschikken en gemotiveerd  zijn om de vernieuwing mee vorm te geven.  Wat motiveert uw medewerkers echt? Hoe kan u hen ondersteunen en begeleiden in de verandering?  Hoe creëert u een cultuur van betrokkenheid, vertrouwen en wederzijdse verantwoordelijkheid? 

 "Doelgericht vanuit een duidelijke visie."
 "Sterk in projecten."
 "Conceptueel denken en pragmatisch doen."
 "Graag “on top of things”"
 "Open en rechtdoorzee."
 "Een sterk verlangen om het verschil te maken."
 "Gedreven bruggenbouwers."
 "Met hart en ziel."

Het zijn niet onze woorden, maar die van de talloze mensen met wie we mochten samenwerken. U vindt de volledige getuigenissen op onze LinkedIn profielen.

LinkedIn Marleen  en LinkedIn Bart

Als The Content Makers bundelen wij onze ervaring om u een unieke toegevoegde combinatie te bieden van communicatie en human resources, van intern en extern, van woorden en daden.